środa, 8 lipca 2009

Fast Food Freestyle... Pogrom !

Chodząc ostatnio po necie a bardziej dosadnie pisząc po ulubionym miejscu odnajdywania weny blogowiczów czyli youtube.com. Wyszukałem przez przypadek film (czyli praktycznie tak jak zawsze) który szczególnie zwrócił moją uwagę. Filmik niezbyt długi. Fabuły skomplikowanej w nim raczej nie znajdziecie. Podoba mi się zaś fakt, że w sposób delikatny można porobić sobie żarty z ludzi i nikt nie będzie z tego powodu cierpiał.

Filmik przedstawia grupkę młodzieży która wyrusza do McDonalda w wiadomym celu (sytego posiłku). Używając przy zamówieniu freestyle'u. Szczerze pisząc, dawno nie widziałem tak pogodnego wykonania freestyle'owego.






Mogę Was zapewnić, że jeśli znajdę jeszcze jakiekolwiek tego typu filmiki to z pewnością wrzucę je na mojego bloga ;)

W tym momencie chciałbym pozdrowić wszystkich zakręconych ludzi którzy mają takie pomysły. Dzięki Wam nie jest nudno na tym świecie. Można się z czegoś pośmiać. Z zaskoczeniem spoglądać na te ciekawe rzeczy które robicie i nagrywacie a potem dzielicie się swoimi odczuciami na youtubie. Chętnie bym Was ludzie wspomógł tylko, nie jestem z tych osób które lubią robić cokolwiek publicznie, nawet chociażby wygłupiać się. Taka trochę sierota ze mnie :D

P.s. Szerze to przypomniała mi się pewna historia która miała miejsce kilka lat temu w Tomaszowie Mazowieckim a raczej w okolicach tego miasta. Oczywiście historia nie jest związana z tematem jedzenia. W kilku kolejnych postach postaram się przybliżyć tę historię. Jeśli nie zapomnę of course. Bo z pamięcią u mnie to jest raczej różnie.

Dla znajomych czytających mojego bloga. Tak to przez Was i Wy wiecie dlaczego ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz